Omega - wszystko dla biura
Kim jesteśmy?
Nasza firma jest autoryzowanym dostawcą materiałów biurowych. Na rynku pojawiliśmy się w 1996 roku i od tej pory nieprzerwanie dostarczamy Wam najwyższej jakości artykuły biurowe i szkolne. Czy zawsze było łatwo? Oczywiście, że nie! Ale wierzymy, że wsłuchując się w Wasze indywidualne potrzeby możemy nieustannie się rozwijać i oferować Wam produkty, których poszukujecie. Współpracujemy z klientami indywidualnymi, firmami oraz instytucjami państwowymi i samorządowymi dostarczając materiały papiernicze, eksploatacyjne, urządzenia biurowe oraz cały szereg produktów, które przydadzą Wam się w pracy, domu czy szkole.
Co zyskujesz?
Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na wypracowanie wielu rozwiązań, dzięki którym mamy możliwość oferowania Ci wysokiej jakości artykułów w niskich cenach. Pilnie czegoś potrzebujesz? Jesteśmy po to, by gasić pożary w Twojej firmie, dlatego możesz liczyć na krótki termin realizacji zamówienia! Decydując się na nasze usługi wybierasz elastyczność i indywidualnie dopasowaną ofertę. Chcesz podjąć dłuższą współpracę? Nie zdziw się jak otrzymasz wiadomość o atrakcyjnych rabatach skrojonych specjalnie dla Ciebie. Możesz odwiedzić nasz sklep stacjonarny, gdzie przywitają Cię uśmiechnięci pracownicy chętni do pomocy, lub zdecydować się na złożenie zamówienia online bądź telefonicznie. Nasi kierowcy dostarczą je prosto na Twoje biurko!